Koju vrstu podrške nudite
Kupcima nudimo potpunu podršku putem e-pošte ili kontakt obrasca. Ako imate pitanja o narudžbi, dostavi ili proizvodima, slobodno nam se javite. Tu smo da pomognemo.
Koje vrste proizvoda nudite
Specijalizirani smo za opremu za šaranski ribolov. U ponudi imamo štapove, role, hranilice, mamce, torbe, pribor i razne dodatke.
Gdje se nalazite
Naša internetska trgovina djeluje iz Hrvatske i svi proizvodi se šalju s hrvatskog skladišta.
Kako mogu naručiti proizvod
Jednostavno odaberite željeni proizvod, dodajte ga u košaricu i slijedite korake za dovršetak narudžbe. Ako imate poteškoće, slobodno nas kontaktirajte.
Mogu li dobiti savjet pri odabiru opreme
Naravno! Rado ćemo vam pomoći odabrati odgovarajući pribor prema vašim potrebama i iskustvu. Javite nam se putem kontakt obrasca ili e-pošte.
Koje metode plaćanja prihvaćate
Prihvaćamo plaćanje karticama (Visa, Mastercard, Maestro), putem internet bankarstva te pouzećem prilikom preuzimanja narudžbe.
Je li plaćanje karticom sigurno
Da, plaćanje karticama u našoj trgovini je potpuno sigurno. Koristimo zaštićeni sustav naplate s SSL enkripcijom i ne pohranjujemo podatke o vašoj kartici.
Mogu li dobiti R1 račun
Naravno, samo nam prilikom narudžbe ostavite podatke o tvrtki i napomenite da želite R1 račun.
Mogu li platiti pouzećem
Da, narudžbu možete platiti gotovinom prilikom dostave, izravno dostavljaču.
Što ako mi plaćanje ne prođe
Ako imate problema s plaćanjem, provjerite imate li dovoljno sredstava i točne podatke. Ako i dalje ne ide, slobodno nas kontaktirajte kako bismo vam pomogli.
Kako mogu kontaktirati korisničku podršku
Možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca na našoj stranici, e-mailom ili putem društvenih mreža. Odgovaramo u najkraćem mogućem roku.
Koliko brzo odgovarate na upite
Na sve upite odgovaramo u roku od 24 sata tijekom radnih dana.
Pružate li tehničku podršku nakon kupnje
Da, svim kupcima pružamo podršku vezanu uz narudžbu i korištenje naših proizvoda.
Imam pitanje prije kupnje, mogu li vam se obratiti
Naravno. Slobodno nam se javite s bilo kakvim pitanjem prije kupnje, tu smo da pomognemo.
Mogu li vratiti proizvod ako nisam zadovoljan
Da, ako proizvod nije korišten ili je neispravan, možete ga vratiti u roku od 14 dana od primitka.
Tko snosi trošak povrata
Kupac snosi trošak povrata, osim ako je proizvod oštećen ili je poslana pogrešna narudžba.
Kako mogu zatražiti povrat novca
Kontaktirajte nas putem e-maila s brojem narudžbe i razlogom povrata. Upute za slanje ćemo vam poslati povratno.
Koliko traje povrat novca
Nakon što zaprimimo vraćeni proizvod i provjerimo stanje, povrat novca obično izvršimo unutar 5 do 7 radnih dana.
Niste pronašli odgovor na svoj upit?